diumenge, 15 de novembre del 2009

Pregunta sobre el beisbol


Per fi!! sé que estàveu tots i totes nerviosos per saber quina seria la pregunta sobre el beisbol... doncs aquí la teniu.
Hi ha moltes lligues de Beisbol arreu del món però, on juguen els millors jugadors masculins és la lliga nord-americana (que no us diré com es diu !!), bé doncs, m'hauríeu de dir quin famós equip d'aquesta lliga s'acava de proclamar campió del que ells anomenen World Series. apa, a buscar que no és gens difícil.

Per cert, pista, fa temps per TV3, feien una serie d'un investigador privat(es deia Magnum) que portava un ferrari vermell i, sempre portava una gorra d'aquest equip... apa, pregunteu, busqueu i animeu-vos!!


Teniu com a data límit per a contestar fins el divendres.

36 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Uri!
Soc la Paula de 6A
No tinc molta idea pero pel que he buscat crec que l'equip que ha guanyat la world series ha sigut el NEW YORK YANKEES.
Bueno Adeu
Fins dema

Uri ha dit...

Paula, com sempre ràpida i eficaç. Punt per a tu !! però enrecorda't de no dir res!!
apa, bona nit!!

Anònim ha dit...

ramata:New York Yankees son els campions

Anònim ha dit...

urii no lo se losiento mucho! pero se que vateo bien entonces me vas a aprovaar!:)

Anònim ha dit...

Hola Uri soc la Judith l'equip guanyador son els yankees.

Anònim ha dit...

uri no estic molt segura pero la meva resposta es els new york yankees(de viviana)

Uri ha dit...

Judith de 6A, has de posar el nom complert de l'equip, però tranqui, vas bé...

Uri ha dit...

Ramnata i Viviana, premi també per a vosaltres!!

Anònim ha dit...

LOS ANGELES ANGELS

Miriam 6A.

Aveure si en aquesta tinc també sort.

글:박하경 ha dit...

Hola,Uri...
Soc la Cristina.
La meva tesposta es:
Champ Car World Series

Espero que la meva resposta sigui correcta...
Adeu!!!

Sergio Hurtado ha dit...

ola!! soc en Sergio de 6B i crec que tinc son els Ney York Yankees espero que sigui la resposta correcta


Adeu!URI

Sergio Hurtado ha dit...

Hola!!!

Sóc en Segio de 6B i crec que tinc la resposta: és el New Yok Yankees.

Adéu ! :)

Anònim ha dit...

new york los yankees




dario

Anònim ha dit...

hola uri em vas dir que et digues d'on eren els yankees dons els yankees son de new york JUDITH

Anònim ha dit...

son els New York Yankees





pol estecha
6b

youssra ha dit...

Hola soc la youssra la meva resposta es: new york yankees

Anònim ha dit...

Hola sóc la Noelia de 6é A i la meva resposta es que el equip campió del premi world series son els yankees de new york

Uri ha dit...

Ep!!
Seguim bé i el temps s'acaba: tic, tac, tic, tac...
Atenció Míriam, Cristina i Dani, ho sento molt però NO heu encertat... OOOOOhhhhhhh!! em sap greu però no hi puc fer res.
Per altra banda felicitar a en Sergioi en Pol de 6 B i, a en Dario, la Judith la Youssra i la Noelia de 6 A. Tots vosaltres l'heu encertat i teniu un punt extra!!

Anònim ha dit...

hola soc la sara la resposta es :
new york yankees.

Anònim ha dit...

hola soc la sara la resposta es :
new york yankees.

Anònim ha dit...

yankees de new york

TANIA.

Anònim ha dit...

hola soc la nina i la meva respota es:
new york yankees.

Anònim ha dit...

New York Yankee

FERRY

Anònim ha dit...

New York Yankee

FERRY

Anònim ha dit...

new york yankee

ANGEL

Anònim ha dit...

new york yankee
Oscar 6B

Anònim ha dit...

new york yankee






Claudia.

Anònim ha dit...

l'equip es els New York Yankees

anabel 6b

Anònim ha dit...

hola uri soc el dani i la meva resposta es los yankees de new york

Anònim ha dit...

los yankees de nueva york


angel martinez 6B

Anònim ha dit...

los yankees de nueva york


angel martinez 6B

Uri ha dit...

Molt bé nois i noies!! com la majoria de vosaltres heu dit els guanyadors de les World series de la lliga nord-americana de beisbol són els New York Yankees i, els guanyadors del punt extra són:
6A: Dani, Nina, Tania, Sara, Noelia, Youssra, Judith, Dario, Viviana.
6B: Ángel, Anabel, Claudia, Óscar, Ferran, Pol, Sergio, Ramata.

Anònim ha dit...

yankees de new york

Anònim ha dit...

uri la meva resposta es yankees de new york

Anònim ha dit...

yankees de new york


antonio

Anònim ha dit...

yankees de new york


antonio